Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΚΟΣ: Περί αστρολογίας το ιλαρόν ανάγνωσμα

http://www.egolpion.com/sumewn_astrologia.el.aspx




Γράφει ο:
 





Περί αστρολογίας το ιλαρόν ανάγνωσμα

Η αστρολογία είναι κάτι που δεν πιστεύω όμως πιστεύω ακράδαντα ότι οι αστρολόγοι μέσω της απύθμενης βλακείας ορισμένων φελλών κάνουν περιουσίες.
Πρίν από λίγο καιρό μία μελλοντολόγος των βορείωνπροαστείων, τεκνατζού ούσα, (θού Κύριε φυλακήν τω στόματί μου) ούτε που πήρε χαμπάρι ότι το ακριβό και «σπιτωμένο» τέκνό της θα την έσφαζε, μέχρι που την έσφαξε όπως σφάζουμε το κατσικάκι το Πάσχα.
Μία αστραπόβροντη μελλοντολόγος κυρία άργησε να παρουσιασθεί σε τηλεοπτική εκπομπή γιατί τρακάρισε στο δρόμο. Τι Αστραπόγιαννος είσαι κυρά μου, όταν δεν μπορείς να προβλέψεις τα του οίκου σου???
Αυτές τις ημέρες συνέβει ένα τραγικό συμβάν με μία μικρούλα που είχε εξαφανιστεί και την έψαχναν εναγωνίως οι αρχές γιατί οι γονείς (αμφότεροι) γνώριζαν τί είχε συμβεί επειδή ο πατέρας το είχε διαπράξει και η μητέρα το είχε καλύψει, όπως αποδεικνύεται από τα γεγονότα.
Η απορία μου είναι η παρακάτω. Ούτε μία μα ούτε και ένας από όλον αυτό τον συρφετό των αστρολόγων, μελλοντολόγων, μέντιουμ και λοιπών προφητών, δεν μπόρεσε να μαντέψει τι είχε συμβεί και να βγεί ευθαρσώς να το πεί, έστω για να διαφημίσει το «προϊόν» που πουλάει???
Όμως θα πάω και από την άλλη μεριά, δεν βρέθηκε ούτε ένας λογικά σκεπτόμενος για να πάρει όλον αυτόν τον συρφετό με τις λεμονόκουπες???
Μετά το τραγικό συμβάν, βγαίνουν όλοι και όλες στα κανάλια και κάνουν προβλέψεις για το μέλλον μου.
Τι λές κυρά μου, εγώ και ο αδελφός μου έχουμε το ίδιο ζώδιο και είμαστε εκ διαμέτρου αντίθετοι ως χαρακτήρες. Η πρόβλεψη (άμπρα-κατάμπρα εκ του Ελληνικότατου αύρα-ανταύρα) που θα κάνεις μπορεί να ευσταθεί για τον αδελφό μου αλλά δεν ευσταθεί για μένα, όμως εσύ με αυτόν τον τρόπο έχεις 50% πιθανότητες να πέσεις μέσα και 50% ηλιθίως σκεπτομένων να σε πιστέψουν και να θαυμάσουν τις μαντικές σου ικανότητες.

Έπειτα, λοιπόν, αναρωτιόμαστε πώς έφθασε ο τόπος σε αυτό το χάλι. Δεν είναι τυχαίο!!! Θέλει πάρα πολλή δουλειά, ειδικά σε έναν λαό που έχει πίσω του χιλιετηρίδες γνώσης και σοφίας, να τον καταντήσεις έτσι.

Το δε κράτος, αν σεβόταν τον εαυτό του, θα έπρεπε να είχε θέσει εκτός νόμου όλους αυτούς και αυτές που εκτός από το να κοροϊδεύουν τον κόσμο, έχουν διαλύσει σπίτια και έχουν καταχρασθεί περιουσίες και μάλιστα αφορολόγητες αφού όλα γίνονται στα μουλωχτά και στα σκοτάδια.

Θα ήθελα πολύ να δώ και την Εκκλησία μας να παίρνει θέση, ειδικά τον Αρχιεπίσκοπό μας, τον οποίον σέβομαι και εκτιμώ, ο οποίος στόμα έχει και μιλιά δεν έχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου