Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Σουηδός καθηγητής με έλλειψη χιούμορ:
Στο FOLKUNIVERSITETET παρακολούθησα την πρώτη σειρά μαθημάτων Σουϊδικής Γλώσσας και στο πρώτο μάθημα ο Καθηγητής μας ρωτούσε (στα Αγγλικά) τον καθένα μαθητή ξεχωριστά,ως γνωριμία, λίγα πράγματα.

Ήρθε λοιπόν και η σειρά μου, μετά το πώς λέγομαι κ.λπ., κ.λπ. με ρωτάει:
-Τι δουλειά κάνεις?
(Εγώ κλέβοντας το σύνθημα της φανέλλας του νεότερου μεν αλλά συναθλητή μου στον στίβο του Παναθηναϊκού όταν είμαστε πιτσιρικάδες και μετέπειτα θρύλου της Ελληνικής Σκοποβολής Ιγνάτιου Ψυλλάκη,που έγραφε "σκοτώνω δράκους")
-Σκοτώνω δράκους !!!

Ο καθηγητής με βλέμμα γεμάτο απορία:
- Δεν υπάρχουν δράκοι.
- Φυσικά και δεν υπάρχουν αφού τους σκοτώνω εγώ!!!

Ο καθηγητής με γουρλωμένα μάτια:
- Μα πώς είναι δυνατόν να τους σκοτώνεις, αφού δεν υπάρχουν!!!
(Δίπλα μου καθόταν μία Ισπανίδα η Ana Rosa μεταπτυχιακή χημικός που είχε σκάσει στα γέλια, το ίδιο και η Ιταλίδα πίσω μου, η Maria, μεταπτυχιακή φυσικός καθώς και η Αμερικανο-Ιταλίδα δίπλα της η Minerva που είχε παντρευτεί Σουηδό).
- Τώρα τη δουλειά μου δεν ξέρω!!! Φυσικά και δεν υπάρχουν αφού τους σκοτώνω εγώ.

Πετάγεται η Ισπανίδα:
- Ώστε εσύ είσαι ο dragonasesino (δρακοφονιάς)!!! είσαι θρύλος στη Χώρα μου. Τιμή μου που σε γνωρίζω!!!

- Πώς είναι δυνατόν να σκοτώνεις ένα ζώο που δεν υπάρχει ??? απαντά ο καθηγητής αλλά με λιγότερο έντονο ύφος τώρα.

- Αφού σου είπα (δεν χρησημοποιούν πληθυντικό όταν μιλάνε εκτός όταν απευθύνονται στον Βασιλιά τους) τους σκοτώνω εγώ !!! γι' αυτό δεν υπάρχουν!!!

Μπαίνει στη συζήτηση η Ιταλίδα:
- Μας μιλούσε η μαμά μας όταν ήμασταν μικρά, στα παραμύθια για κάποιον φοβερό draguccisore (δρακοφονιά) αλλά δεν πίστευα ότι υπάρχει. Να τώρα που σε γνωρίζω. Θα τηλεφωνήσω αμέσως της μαμάς να της πώ τα νέα!!!

- Στη Σουηδία δεν γνωρίζουμε τίποτα γι' αυτό!!!
- Professor εσείς είσαστε στο Βορρά, μπορεί τα νέα να μην φθάνουν ως εδώ!!!

Παίρνει τη σκυτάλη η Αμερικανο-Ιταλίδα:
- Οh! my God !!! oh my God !!! εσύ είσαι λοιπόν ο ήρωας των παραμυθιών της γιαγιάς μου!!! Σε περίμενα πιο μεγαλόσωμο και πολύ πιο μεγάλο!!!

- Πίνω το αίμα των δράκων που σκοτώνω και αυτό μάλλον με δείχνει νεότερο!

Και συνεχιζόταν η συζήτηση με αυτόν τον ρυθμό και σε αυτό το ύφος με τον καθηγητή και με τη βοήθεια τριών συμμαθητριών μου, να έχει σχεδόν πειστεί ότι δεν υπάρχουν πλέον δράκοι γιατί τους είχα σκοτώσει όλους εγώ !!!

Κάτι Λιθουανοί, κάτι Πακιστανοί κάτι Ισλανδοί και κάτι Αφγανοί να κοιτάζουν με ύφος ηλίθιο και με ανοιχτό το στόμα, πιθανώς απορώντας, πώς υπήρχαν ακόμα δράκοι στις Χώρες μας!!!



Ιωάννης Γ. Χειμωνάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου