Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Χριστούλη μου να Σε χαρώ

Χριστέ μου Σε παρακαλώ,
εσύ που κάνεις το καλό,
δείξε και στην Πατρίδα,
να βγεί απ’ το κουκούλι της
να γίνει χρυσαλλίδα,
ν’ αποτινάξει το ζυγό
απ’ τον κακό προαγωγό,
ελεύθερη να γίνει,
ναρθεί δικαιοσύνη,
στον τόπο που τη γέννησε
μα τώρα τη μηδένισε
η αδελφή ευρώπη
και κάτι παλιανθρώποι

Δώσε κουράγιο στο λαό,
έτσι Χριστέ μου να καώ,
να δεί μιάν άσπρη μέρα,
να φύγει η χολέρα
που έκατσε στον τόπο μας
και κατατρώει τον κόπο μας,
πούδιωξε τα παιδιά μας
που είναι τα κλαδιά μας,
εκεί μακρυά στα ξένα
πούναι ξενητεμένα

Δώσε ναρθούν τα ‘γγόνια μας
πούναι και κείνα κλώνια μας,
πρίν κλείσουμε τα μάτια
σε σκοτεινά δωμάτια,
να γίνει η Ελλάδα
η Αθηνά Παλλάδα

Δείξε μας με τα Πάθη Σου
και με το κάθ’ αγκάθι Σου,
δρόμο για σωτηρία
και για ελευθερία

Χριστούλη μου να Σε χαρώ,
ανθρωπουδάκ’ είμαι μικρό
όπως και τόσοι άλλοι
πούναι στη βιοπάλη
γιά μένα χάρη δεν ζητώ,
όμως ζητώ το ποθητό
Χριστούλη άκουσέ μας,
ταχιά και λύτρωσέ μας


Ιωάννης Γ. Χειμωνάκος   14.04.2017   Μεγάλη Παρασκευή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου