Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ΙΩΑΝΝΗΣ Γ. ΧΕΙΜΩΝΑΚΟΣ: THE VOICE (Παρατηρήσεις, Σκέψεις, Σχόλια, Νο. 3 - 9/6/2015)

(Σκέψεις, Σχόλια, Παρατηρήσεις, Νο. 3 - 9/6/2015)



Γράφει ο:

 








Ένα ακόμα επεισόδιο του THE VOICE έληξε και πρίν συνεχίσω, θα επαναλάβω την άποψη μου, ότι παιδιά ηλικίας κάτω των 18 ετών δεν θα έπρεπε να λαμβάνουν μέρος.
Ο νεαρός, συμπαθέστατος, ταλεντάρα αλλά η ηλικία του δεν είναι για εκεί και θα με δικαιολογήσετε, εάν προσέξατε δηλώσεις και συμπεριφορά.

Συνεχίζω ακάθεκτος τις παρατηρήσεις μου με τα χορευτικά της αποψινής βραδιάς και θα ήθελα να επισημάνω ότι ο συγχρονισμός, ένα στοιχείο απαραίτητο στον χορό, με τις χορεύτριες και τους χορευτές δεν συναντήθηκαν καθόλου σήμερα. Ήταν σαν ένα ζευγάρι να είχε πάρει διαζύγιο, να βρίσκονταν και τα δύο άτομα στον ίδιο χώρο και έκαναν τα αδύνατα, δυνατά να μην πέσει ο ένας, επάνω στον άλλον.
Να απονείμω τα εύσημά μου τόσο στην ορχήστρα, όσο και στα παιδιά που έκαναν τα φωνητικά, γιατί για ακόμα μία φορά ήταν άψογες και άψογοι.
Τα τεχνικά προβλήματα και ιδιαίτερα τα προβλήματα του ήχου, δεν έπρεπε να ήταν κανείς ειδικός για να τα διαπιστώσει, γιατί σήμερα ο ήχος μάς γραντζούναγε τα αυτιά και από ότι είδα, είχαν και πρόβλημα τα παιδιά που διαγωνίζονταν, με τον ήχο στα ακουστικά τους και για όποιον γνωρίζει από live συναυλίες, αν δεν έχεις καλό ήχο στο αυτί σου, δεν μπορείς να τραγουδήσεις, ειδικά όταν δεν υπάρχουν monitor μπροστά σου που να σου φέρνουν στα αυτιά, τα όργανα της ορχήστρας.
Επειδή παρακολουθώ το THE VOICE από την αρχή, είναι ένα συνεχές πρόβλημα, που ακόμα συνεχίζει να υπάρχει, ενώ δεν θα έπρεπε.
Ο παρουσιαστής της εκπομπής, ντυμένος ως παγωτατζής σε παιδικό πάρτυ και ο συμπαρουσιαστής από αδιάφορος έως απαράδεκτος.
Θα μου επιτραπεί να σχολιάσω λίγο τις αιθέριες κυρίες της κριτικής επιτροπής όπου η μία μας εντυπωσίασε με την μαύρη της τουαλέττα, καθήμενη με το αβυσσαλαίο ντεκολτέ της, η οποία όμως όταν σηκώθηκε και είδαμε την εντέχνως γυμνή πλάτη της, πιστεύω ότι οι μεγαλύτερης από εμένα ηλικίας κύριοι, θα έπρεπε να πάρουν είτε τα υπογλώσσια για την καρδιά τους, είτε τα χάπια για την πίεσή τους, είτε και τα δύο.
Σήμερα με φρεσκοβαμμένα μαλλιά (την περασμένη φορά το είχε ξεχάσει, αλλά την δικαιολογώ λόγω της ασθενείας της) και καλοχτενισμένη, πάντοτε θηλυκιά και πάντοτε χαριτωμένη.

Η έταιρη κυρία με το σκούρο μπλέ κουστουμάκι της ή μάλλον αν μπορούσα να το έλεγα ταγιεράκι με παντελόνι, πανέμορφη και σήμερα με πάντοτε εντυπωσιακά δαχτυλίδια, παρ' όλα τα τατουάζ της, έδειχνε σεμνή και μετρημένη.

Βέβαια το "πραγματικά" που προδίδει την αμηχανία και την έλλειψη επιχειρημάτων, είχε την τιμητική του και σήμερα.
Μου άρεσαν οι επιλογές (εκτός από μία που έθαψε κυριολεκτικά τον τραγουδιστή) των τραγουδιών και ακόμα περισσότερο μου άρεσαν οι κοινές εμφανίσεις διαγωνιζομένων και κριτών, με τις όμορφες διασκευές των κομματιών που παρουσιάσθηκαν.

Έρχομαι στο διαγωνιστικό μέρος, όπου για ακόμα μία φορά ο Νεκτάριος κάνοντας μία εκπληκτική εμφάνιση ψηφίσθηκε από την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου και όπως έδειξαν τα στατιστικά στοιχεία στο τέλος, συγκέντρωσε ποσοστό κοντά στο 90% και ήταν ο μοναδικός σε αυτό το επίπεδο.
Από ό,τι φαίνεται δεν είμαι μόνον εγώ φανατικός υποστηρικτής του.

Λένε ότι στις ορχήστρες, ο ντράμερ είναι ο βοηθός του μαέστρου, γιατί με τα τύμπανά του, δίνει τον ρυθμό στην ορχήστρα και θα προσυπογράψω, αλλά ο Νεκτάριος σήμερα ήταν ο μαέστρος.

Μπράβο Νεκτάριε αγόρι μου. Μπράβο για το ψυχικό σου σθένος, μπράβο για την δουλειά σου ως μουσικός, μπράβο για την παρουσία σου ως τραγουδιστής και μπράβο για την εδραίωσή σου ως showman.

Συμβουλή μου και παράκλησή μου είναι σε όσους έχουν την οικονομική ευχέρεια να ψηφίζουν, Νεκτάριο με κλειστά τα μάτια.

Από εκεί και πέρα η παρουσία της Κύπρου μας πολυάριθμη και εντυπωσιακή, η παρουσία της Κρήτης μας ρωμαλέα και φυσικά η παρουσία του Πόντου μας εντυπωσιακή, με ένα τραγούδι που με συγκίνησε σφόδρα, ένα τραγούδι ωδή στη μάνα, που το αφιέρωσα νοερά στην δική μου, που έφυγε πολύ νωρίς, ξαφνικά, νεότατη και παραγωγική.
Μέχρι το επόμενο επεισόδιο, σας εύχομαι καλή εβδομάδα και Νεκτάριος δαγκωτό!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου